  • Data: 2005-11-24 18:24:30
    Temat: Re: aresztowany komputer ...
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson wrote:

    > mariposa doux napisał(a):
    >

    > > A zarazem - bezprawnie.
    > >

    > Prawne, prawne.

    Jezeli komputer jest moim narzedziem zarobkowania, a oni mi go
    zabieraja, choc powinni zabrac tylko nosniki to pozbawiaja mnie
    mozliwosci zarabiania na zycie. Jak tak, to niech mnie od razu do
    pierdla wsadza. Bede ksiazki mogl poczytac, filmy poogladac i bede mial
    10 zlotych na obiad przeznaczone. No i do tego nie bede podatkow
    placil...

    --
    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl