eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoapelacja - czy konieczne jest uzasadnienie wnoszenia czy sad sam zapozna sie ze sprawa i wyciagnie wnioski? prosze o pomoc › Re: apelacja - czy konieczne jest uzasadnienie wnoszenia czy sad sam zapozna sie ze sprawa i wyciagnie wnioski? prosze o pomoc
  • Data: 2006-04-25 12:35:47
    Temat: Re: apelacja - czy konieczne jest uzasadnienie wnoszenia czy sad sam zapozna sie ze sprawa i wyciagnie wnioski? prosze o pomoc
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    musisz wskazac w apelacji co zarzucasz rozstrzygnieciu i o co wnosisz oraz
    podac uzasadnienie... Sad moze rozstrzygac tylko w granicach Twojej apelacji
    /tylko niewaznosc z urzedu/.. czyli rozpatruje to co podnioslas

    w apelacji musza byc konkrety a nie ogolne uzalanie sie czy podpieranie sie
    ,ze komus cos sie nalezy /chyba ,ze wynika to z jakiegos konkretnego
    przepisu/

    rozstrzygac czy masz szanse czy nie trudno jest nie znajac akt sprawy ...
    ale po tym co przeczytalem IMHO jakos nie czuje ,zebys mogla wygrac

    >Czy mam w apelacji pisac ze nawet bezdomni maja prawnie >przyznana pomoc
    >medyczna, bezrobotni, a majacy umowe o dzielo z minimalnymi >zarobkami jak
    >ja
    >wowczas ok 100zl nie maja zadnych zabezpieczen zdrowotnych)

    nie obraz sie ale wykazujesz postawe typowo roszczeniowa... moglas sie sama
    ubezpieczyc

    trudna sytuacja moze wplynac co najwyzej na rozlozenie naleznosci na raty
    /mozesz wniesc o to w apelacji/

    >Czy moge zaskarzyc ze koszt przewozu karetka w kwocie 450 zl >ok. 10 km
    >jest
    >za wysoki?

    wszytsko mozesz ale wziete beda pod uwage tylko takie okolicznosci, ktorych
    nie moglas podniesc przez Sadem I instancji, chyba ,ze wynikly pozniej

    na koniec pamietaj... proces cywilny charakteryzuje sie tym ,ze strony same
    musza udowodnic okolicznosci , na ktore sie powoluja... sad nie dziala z
    urzedu.. nawet jezeli miasz racje ale nie potrafisz tego wykazac wyrok
    zapadnie na korzysc strony przeciwnej

    pozdrawiam