eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoapelacja - czy konieczne jest uzasadnienie wnoszenia czy sad sam zapozna sie ze sprawa i wyciagnie wnioski? prosze o pomoc › apelacja - czy konieczne jest uzasadnienie wnoszenia czy sad sam zapozna sie ze sprawa i wyciagnie wnioski? prosze o pomoc
  • Data: 2006-04-25 10:52:11
    Temat: apelacja - czy konieczne jest uzasadnienie wnoszenia czy sad sam zapozna sie ze sprawa i wyciagnie wnioski? prosze o pomoc
    Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    chcę się odwołać od wyroku uważam ze jest krzywdzacy jest to sprawa bez
    precedensu wlasciciwie i trudno bedzie podeprzec mi sie jakimis artykulami,
    bardziej mozna odwolac sie do kwestii etycznych. (obciazenie mnie kosztami
    leczenia po zazyciu tabletek przy braku ubezpieczenia i b niskich dochodach
    na umowe o dzielo, ktore umozliwialy mi samodzielne ubezpieczenie).
    Czy mam w apelacji pisac ze nawet bezdomni maja prawnie przyznana pomoc
    medyczna, bezrobotni, a majacy umowe o dzielo z minimalnymi zarobkami jak ja
    wowczas ok 100zl nie maja zadnych zabezpieczen zdrowotnych)
    Czy to ze chorowalo sie na depresje nie zwalnia jakos od odpowiedzialnosci?
    Czy obecnie trudna sytuacja materialna i to ze komornik stwierdzil, ze nie
    moze sciagac dlugu ( 700zl+ odsetki ) moze wplynac na moja korzysc przy
    apelacji?
    Czy moge zaskarzyc ze koszt przewozu karetka w kwocie 450 zl ok. 10 km jest
    za wysoki?
    Moje badania swiadcza ze nie dolegalo mi nic powaznego wizielam w sumie
    przez caly dzien 20 tabletek, przy normie dziennej 16 tabletek, po czym
    fakt, spalam mocno i wezwal moj chlopak pogotowie, bez mojej wiedzy i zgody.
    Uwazam ze bylam tam przetrzymana bez powodu w sumie 2 doby, de facto to
    jeden dzien, bo przywieziono mnie o 23 w pt, i wypuszczono w ndziele o 8
    rano.
    Podano mi kroplowke z soli i poddano plukaniu zoladka.
    Teraz zadaja ode mnie zaplaty za zabiegi, ktorych nie oczekiwalam i ktore
    byly wykonane na wyrost.
    Jak mam sformulowac to w apelacji i czy mam w ogole szanse na wygranie tej
    sprawy, czy nie moge walczyc z biurokracja i lekarzami, ktorzy ratowali mi
    zycie, za pieniadze....i na sile.