  • Data: 2008-04-23 22:14:00
    Temat: Re: aparat w Bomisie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23.04.2008 Grim <z...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Czy by coś zmieniło reklamowanie aparatu po dwóch dniach, czy miesiącu?

    Tak.

    > przecież sprzedano mi aparat naprawiany, więc byłby powód by reklamację
    > odrzucić.

    Akurat, że naprawiany to nie miałbyś. Prędzej, że używany lub posiadający
    wady będące konsekwencją naprawy (np. jakieś zarysowania).

    > Czy jest jakiś sposób (oprócz zatrudnienia rzeczoznawcy przy zakupie) by
    > ustrzec się takiego przypadku?

    A co Ci podpowiada zdrowy rozsądek?

    > Czy jeśli opiszę dokładnie swój przypadek ku przestrodze innych, podając
    > "adresy, kontakty" firma może mnie pozwać za zniesławienie,

    Może, bo nie dysponujesz żadnym dowodem, że to ów bomis narozrabiał.

    > i kto będzie
    > musiał udowadniać , ja , że tak było , czy Bomis , że nie było?

    A co zdrowy rozsądek podpowiada Ci w tym miejscu?

    --
    Marcin