    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: anomalia licencyjna? płać pan razy dwa
    Date: Tue, 24 Apr 2012 22:50:40 +0200

    Dnia 2012-04-24 21:17, Użytkownik styrany człowiek napisał:

    > jeśli w obiązku księgowej jest księgowość'- to jak zamierzasz to
    > rozdzielić?

    Jeśli ten program służy do księgowości to odwołuje to co
    napisałem, tego się nie da rozdzielić, pomijając jeden kruczek,
    pierwsza firma zleca drugiej prowadzenie księgowości.
    Jeśli program obsługuje prowadzenie księgowości dla dwu
    niezależnych firm to nie widzę przeszkód aby to robić.

    A na przyszłość pisz konkretnie a nie kluczysz opłotkami
    i każesz się domyślać.