eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoanimowane filmy dla dzieci z torrnt-ów a prawa autorskie: "dozwolony użytek prywatny" ? › Re: animowane filmy dla dzieci z torrnt-ów a prawa autorskie: "dozwolony użytek prywatny" ?
    From: "gargomel" <s...@d...la.la>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: animowane filmy dla dzieci z torrnt-ów a prawa autorskie: "dozwolony
    użytek prywatny" ?
    Date: Fri, 17 Apr 2009 15:25:53 +0200
    Sender: B...@p...centertel.pl

    Órzytkownik "Gan" napisał:
    > Masz rację, temat wałkowany wiele razy. Można ściągać muzykę, filmy,
    > e-booki,nawet jakieś proste gry (utwory audiowizualne) o ile zostały
    > wcześniej rozpowszechnione

    jak by nie były rozpowszechnione to nikt by ich nie ściągał bo by o nich nie
    wiedział:O)

    >(oby nie udostępniać -a więc nie zasysać z torrenta tylko np. rapidshare).

    do P2P nigdy się nie przyczepią, bo metoda ściągania i udostępniania jest
    tak pomyślana że nikt nigdy niczego nie udowodni:O)

    p.s. zastanawia mnie jak się ma ta ochrona praw autorskich a fakt że każdy
    kupując dowolny nośnik płąci podatek zaiksowi czy komu tam za prawa
    autorskie, więc co bym nie ściągnoł, film, muzyka, czy co tam legalnie czy
    nielegalnie to przecież prawa autorskie mam już opłacone:O)