  • Data: 2004-01-16 16:16:12
    Temat: Re: allotment, wycena przedsiebiorstwa
    Od: aniya <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > można:
    > 1) wziąć pod uwagę koszty zawarcia umów i związane z tym opłaty
    >
    > 2) wyliczyć spodziewane zyski z uwzględnieniem koniecznych kosztów,
    > biorąc pod uwagę rynkową wartość (przez porównanie z panującą
    > na rynku sytuacją)
    >
    > BTW: zrobienie takiego czegoś co się zwykło nieładnie nazywać
    > due dilligence, kosztuje kilkanaście tysięcy złotych,
    > a Ty chcesz odpowiedź na grupie? :)

    ten problem mnie o tyle interesuje ile do egzaminu z prawa, a w zwiazku
    z tym ze a - prawa nie studiuje , b - za bardzo nie mialam pojecia od
    czego zaczac;)) ...teraz przynajmniej wiem pod jakim haslem szukac;)

    W realnej sytuacji oczywiscie zglosze sie do odpowiedniej instytucji z
    wypelnionym portfelem;p

    Dzieki i pozdrawiam kolegow.