eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[allegro] sprzedawca odmawia zwrotu pieniedzy za oddany towar (fabrycznie uszkodzony) › Re: [allegro] sprzedawca odmawia zwrotu pieniedzy za oddany towar (fabrycznie uszkodzony)
  • Data: 2008-04-17 18:53:19
    Temat: Re: [allegro] sprzedawca odmawia zwrotu pieniedzy za oddany towar (fabrycznie uszkodzony)
    Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

    > na poczatku marca kupilem na allegro (opcja 'kup teraz') telefon
    > komorkowy. Od
    > razu tez wplacilem pieniazki za towar i przesylke (198+12). Towar dotarl
    > po
    > blisko dwoch tygodniach - wtorek 18. marca.

    proponuję zachować dowody wpłaty pieniędzy, oraz odbioru i zwrotu towaru
    (mogą się przydać jak by były problemy) i zwrócić się w tej sprawie do
    allegro (opisz sytuację kurtko: otrzymałem wadliwy towar, zwróciłem a
    sprzedawca nie chce zwrócić pieniędzy)

    nie wiem co za czary odprawia allegro, ale w moim przypadku podobny
    sprzedawca natychmiast spokorniał, zmienił ton i zwrócił pieniądze:O)

    a jak by sprzedawca nie chciał, to allegro też zwróci ci pieniądze do 500zł
    (będzie trochę biurokracji)

    no i obowiązkowo negatywny komentarz po sprawie dla sprzedającego, ku
    przestrodze dla innych:O)