eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[allegro] sprzedawca odmawia zwrotu pieniedzy za oddany towar (fabrycznie uszkodzony) › Re: [allegro] sprzedawca odmawia zwrotu pieniedzy za oddany towar (fabrycznie uszkodzony)
  • Data: 2008-04-18 10:34:33
    Temat: Re: [allegro] sprzedawca odmawia zwrotu pieniedzy za oddany towar (fabrycznie uszkodzony)
    Od: "Flyte" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    oczywiscie cala ewidencje sprawy zachowuje (paragon, dowod nadania pocztowaego
    paczki zwrotnej, maile - o ile one cos znacza). Obecnie toczy sie spor w
    Centrum Sporow allegro. Zobaczymy na ile okaze sie ta instancja pomocna.
    Obecnie spor stanal na tym ze serwis producenta ma ocenic co jest przyczyna
    uszkodzenia telefonu. Rozumiem sprzedawce, ze chce sie bronic przez cwaniakami
    wszelkiej masci ktorych nie brakuje. Tak wiec poczekam na wynik serwisu. O
    wynik jestem spokojny - o ile kolesie nie beda chcieli mi czegos wmowic.

    Warunkiem otrzymania 500zl od allegro jest zawiadomienie policji o
    przestepstwie. Troche dziwny wymog, ale tez rozumiem zeby sie ktos zastanowil
    zanim zacznie chciec owe 500zl.

    Pozdrawiam,

    Flyte