eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[allegro] sprzedawca odmawia zwrotu pieniedzy za oddany towar (fabrycznie uszkodzony) › Re: [allegro] sprzedawca odmawia zwrotu pieniedzy za oddany towar (fabrycznie uszkodzony)
  • Data: 2008-04-15 16:23:19
    Temat: Re: [allegro] sprzedawca odmawia zwrotu pieniedzy za oddany towar (fabrycznie uszkodzony)
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > Poinformowalem o tym sprzedawce. Zapakowalem i wyslalem towar i list z
    > > informacja ze anuluje transakcje zakupu powolujac sie na 10 dniowy okres
    (zakup
    > > na odleglosc).
    >
    > 10dniowy termin dotyczy rezygnacji z transakcji. A ty uzywałes ten
    > telefon i nie mozesz sie juz na to powołać. Jedynie na niezgodnosc
    > towaru z umową albo gwarancję.
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

    I to jest jedyna prawidłowa odpowiedź. Rezygnacja dotyczy przypadku kiedy w
    między czasie kupujący się rozmyślił i nie chce już tego co kupił. W przypadku
    zakupu na odległość jest to dopuszczalne. Traci wtedy koszty związane z
    przesyłką, przelewem itp. I wtedy najlepiej zwrócić zakup nawet go nie
    otwierając. W tym przypadku jak to powyżej pisze Krzysiek, w grę wchodzi
    jedynie powołanie się na niezgodność towaru mz umową chociaż nawet z tym może
    być kłopot. Telefon był używany, a co potrafi zrobić kupujący np. z baterią do
    telefonu to mógł bym napisać książkę. I to całkiem ciekawą. A urządzenia
    sporadycznie tylko psują się same z siebie. Najczęściej jest w to zaangażowany
    czynnik ludzki. Tylko kto się do tego przyzna ?

    nie kradnij, minister finansów nie toleruje konkurencji

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1