eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[allegro] sprzedawca odmawia zwrotu pieniedzy za oddany towar (fabrycznie uszkodzony) › Re: [allegro] sprzedawca odmawia zwrotu pieniedzy za oddany towar (fabrycznie uszkodzony)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "Flyte" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [allegro] sprzedawca odmawia zwrotu pieniedzy za oddany towar
    (fabrycznie uszkodzony)
    Date: 15 Apr 2008 14:38:44 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 43
    Message-ID: <1...@n...onet.pl>
    References: <fu26sq$lg3$2@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1208263124 11582 213.180.130.18 (15 Apr 2008 12:38:44
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 15 Apr 2008 12:38:44 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 196.3.50.254, 10.14.14.115, 192.168.243.39
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
    1.1.4322)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:528515
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    > Przemek Lipski pisze:
    >   Raz się powoływał na 10 dni, później napisał, że powoływał się na
    > rękojmię. Ogólnie widać, że nie bardzo wie, o co w tym wszystkim chodzi.

    zgadza sie: kupujacy nie za bardzo wie o co w tym chodzi, dlatego pisze na
    grupe celem zasiegniecie informacji od bardziej zorientowanych i bieglych w
    obowiazujacym prawie Grupowiczow.

    Przyznam ze interesuje mnie kazda regula ktora jest podstawa do odzyskania
    pieniedzy. Moze to byc regula 10 dni na zwrot, moze to byc rejkojmia na
    podstawie ktorej przysluguje mi zwrot. Nie wiem ktory z tych dwoch przepisow ma
    tu wlasciwe zastosowanie.

    Probowalem sie powolac na zwrot do 10 dni, ale sprzedawca odpisal: "w tej
    chwili zwrot nie jest mozliwy gdyz towar tak czy inaczej byl uzywany. Sprawa
    zostanie rozpatrzona ostatecznie w momencie kiedy towar wroci do nas z serwisu.
    Zalezy od wyniku rozpatrzenia przez ten serwis".

    Co wazne: poczatkowo sprzedawca argumentowal niemozliwosc zwrotu wkutek
    uszkodzenia opakowania (pudelka) - cytat z maila ponizej. Pozniej przyznal ze
    sam go uszkodzil.

    >> Niestety nie ma mozliwosci na zwrot pieniedzy. Towar w teh chwili znajduje
    >> sie w seriwsie zewnetrznym. Usterka bedzie usunieta badz nastapi wymiana na
    >> nowy sprawny telefon. Jak pisalem wyzej nie ma mozliwosci zwortu gdzy ten
    >> jest mozliwy tylko w momencie kiedy towar ani opakowanie nie nosi zadnych
    >> oznak uzytkowania. Niestety pudelko telefonu bylo w stanie nie nadajacym sie
    >> do wtornej sprzedazy. Obdrapane i obklejone tasma. Taki towar nie ma szans
    >> na wtorna sprzedaz i nie moze wrocic na polke sklepowa. Z tad odmowa zrowtu
    >> pieniedzy. Zostanie Panu odeslana naprawiona lub nowa sprawna komorka.


    Jak uzywanie towaru ma sie do przywileju zwrotu do 10 dni przy zakupach na
    odleglosc?

    Pozdrawiam,

    Flyte

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1