    From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: allegro - kradzież
    Date: Mon, 14 Apr 2008 20:45:54 +0200

    W dniu 2008-04-14 15:06 fotografffffff pięknie wystukał/a:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > ROTFL :D

    Co za rotfl?
    W mojej sprawie Allegro bardzo pomogło.
    Odesłałam niesprawną pamięć, a typek nie chciał mi pieniędzy zwrócić.
    Wypisywał coś, że po terminie odesłałam (w wszystko było uzgadniane
    przedtem), na dodatek taki był bezczelny, że zażądał ode mnie zwrotu
    prowizji na allegro. Prowizji od Allegro nie otrzymał, ani ja nie byłam
    obciążona. Pieniążki-(zwrot moich pieniędzy) pięknie (za sprawą Allegro
    wpłynęły mi na konto). A że te pieniążki na konto mi wpłaciła jakaś
    Kornelia z Pcimia, a nie on to już inna bajka.

    --
    animka