    From: " ja" <l...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: allegro-klopoty
    Date: Sun, 20 Jul 2008 08:23:50 +0000 (UTC)

    KsZZysiek <k...@n...tlen.pl> napisał(a):

    > ,ale
    >
    > Dałas się chyba zrobic w "wydmuszkę". Klient dostał i paczkę i
    > pieniadze, a ty nie masz towaru ani pieniedzy ... wystarczy powiedzieć,
    > że towar nie doszedł.

    to jak to zakonczyc?? ona mi pisze ze mam szybko sprawe zalatwic i ze jej
    przykro ale wyslalam przelew na zle konto. co robic??? mowicie ze wystarczy
    powiedziec ze towar nie doszedl, ale przeciez na allegro jest cos takiego jak
    ochrona kupujacego, ona mi wyslala kase, ja mam dowod nadania na poczcie,
    uznalam jednak ze to uczciwe zwrocic jej kase, moze moglam poczekac na
    wyjasnienia poczty??
    moge jeszcze napisac na ta jej poczte niech mi zwroca ten przelew i poczekac
    na rozwiazanie reklamacji co do zaginiecia rpzesylk ii wtedy dzialac ,czy moge
    czekac tak dlugo ???