  • Data: 2011-11-23 22:20:07
    Temat: Re: allegro, brak chęci współpracy
    Od: Wojtek <N...@e...ukryty.com> szukaj wiadomości tego autora

    to wrote:

    > Widzę, że już zupełnie zabrakło argumentów, skoro sięgasz po prostackie
    > inwektywy. Ale to w sumie typowe dla sfrustrowanych pieniaczy.

    Mam swoją definicję debilizmu, podobnie jak allegro komentarza, które
    może usunąć. Nie wiem, coś cię dotknęło że nazwałem cię debilem? Ah,
    pewnie zinterpretowałeś jako ten "debilizm" w potocznym rozumieniu.
    Czemu nie spytałeś o moją definicję tylko założyłeś, że potoczne,
    codziennie pojęcie ma tu rację bytu? Nie odpowiadaj, przecież nie każdy
    dzieli się swoją wiedzą z kimkolwiek.. I tak dalej, i tak dalej..

    Wojtek