  • Data: 2011-11-23 21:57:19
    Temat: Re: allegro, brak chęci współpracy
    Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-23 22:26, to pisze:

    > Bzdura, oni po prostu nie chcą wdawać się w niekończące się dyskusje z
    > trollami na temat spraw, których nie da się sensownie rozstrzygnąć, bo
    > należą do kategorii "słowo przeciwko słowu" i podobnych.

    A Ty nadal swoje pierdoły :/
    Proponuję Allegro likwidację możliwości usuwania nawet własnych aukcji.
    (na zasadzie - pomyliłeś się co do opisu? trudno, cierp, bo my nie
    jesteśmy w stanie określić, czy faktycznie się pomyliłeś)
    Tak na wszelki wypadek, żeby uniknąć "niekończących się dyskusji z
    trollami na temat spraw, których nie da się sensownie rozstrzygnąć, bo
    należą do kategorii "słowo przeciwko słowu" i podobnych"

    Posługujesz się tak wyjątkowo durnym tokiem myślenia, że zaczynam
    podejrzewać zwykłe trollowanie.
    Idąc tym durnym tokiem myślenia taka przykładowo poczta nie powinna
    zwrócić mi przesyłki, którą przed chwilą omyłkowo nadałem, ponieważ
    uzna, że nie jest w stanie jednoznacznie określić, czy faktycznie się
    pomyliłem.
    Tak właśnie brzmi debilny punkt z regulaminu, którego niestety nie
    jesteś w stanie pojąć, tłumacząc to jakimiś tajemniczymi możliwościami
    nadużyć czy innych kombinacji.

    > zostawianie w nim furtek do kreatywnych interpretacji

    Jakich furtek? Jesteś w stanie to wykrztusić czy po prostu brniesz dla
    samego brnięcia?

    N.