    From: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: alkomat w pracy
    Date: Sat, 19 Jan 2008 13:51:09 +0100
    <fmkj7d$lol$1@nemesis.news.tpi.pl> <fmkob7$ok9$1@mx1.internetia.pl>
    <fmlr0f$mpt$1@nemesis.news.tpi.pl> <8...@j...fsf.hobby-site.com>
    <fmng7i$i0s$1@mx1.internetia.pl> <8...@v...fsf.hobby-site.com>
    <fmo15e$p6b$1@atlantis.news.tpi.pl> <8...@d...fsf.hobby-site.com>
    <fmob9m$si9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <8...@p...fsf.hobby-site.com> <fmpla0$qn5$1@mx1.internetia.pl>
    <8...@d...fsf.hobby-site.com>
    <0...@u...googlegroups.com>
    <fmqdek$gfb$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <6...@h...googlegroups.com>
    <fmsp0k$e8r$1@atlantis.news.tpi.pl>

    "pawel" <p...@p...onet.pl> writes:

    > Użytkownik "Paweł Marcisz" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    > jedynym problemem w zatrzymaniu trzydziestu paru milionów osób sa braki
    > kadrowe w Policji i tzw "ekonomika procesowa" oraz spray organizacyjne:-)))
    > natomiast KPK którego znajomoscia tak sie szczycisz POZWALA NA TO!!!!

    No policja wkurzyłaby chyba wtedy wystarczająco wielu zatrzymanych
    prawników by dowiedzieć się ile *innych* ustaw i przepisów złamała.
    Po za tym takie potworne naruszenie sposodowałoby "skokową" zmianę
    typowego orzecznictwa sądów w sprawach o nadużycie prawa do tymczasowego
    zatrzymania. Tak naprawdę to orzecznictwo dopiero ustala rzeczywisty
    standard. Brak kar lub "niby kary" dla policji za nadużycie tego prawa
    są de facto przyzwoleniem na szerokie jego nadużywanie.

    A to że *jakieś* nadużycia muszą być wynika z czystej statystyki.
    W Policji powinni słuzyć "ponad przeciętni" ludzie ale aniołów tam
    jeszcze nie zatrudniają i to jeszcze za takie pensje :-)

    > moze i przeczytales kilka artykułów ale zupełnie tego nie rozumiesz co
    > czytasz, takze poczytaj jeszcze troszke ale nigdy nie proboj stosowac tego
    > co wydaje ci sie ze rozumiesz!!! i nie nazywaj nikogo "głupkiem" bo to
    > swiadczy tylko o tym ze sam nim jestes i o twoim wyjatkowo niskim poziomie
    > intelektualnym!!!

    Słowo głupek w *tym* jego poście było cytatem z mojego postu.
    Nawiązywałem do hasełka wyborczego z USA "Gospodarka głupcze!" ;-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Cnotliwa kobieta nie goni za mężem, bo kto widział, by pułapka goniła mysz?