  • Data: 2008-01-19 11:18:41
    Temat: Re: alkomat w pracy
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "pawel" <p...@p...onet.pl> writes:

    > chlopie zrozum ze nie masz racji i twoj dlaszy upór nie ma sensu podalem
    > przeciez przyklady i nie ma o czym juz dyskutowac wiec albo mi i koledze
    > przyznaj racje albo przyznaj sie ze nic nie rozumiesz!
    >
    > pawel

    Niektórzy nie są zdolni zromumieć że *na papierze* to (Stalinowska)
    konstytucja ZSRR była lepsza od konstytucji USA. Lepsza *bez*
    cudzysłowów. Tylko że oprócz tego co jest napisane na papierku liczy
    się jakie to ma przełożenie *na praktykę*. I tu róznica była choćby
    i w ZSRR akurat murzynów nie linczowali :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Są plusy dodatnie i plusy ujemne.