  • Data: 2003-03-25 10:12:13
    Temat: Re: alkoholizm i prawo ubezwlasnowolnienia?
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sandra" <J...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b5p95l$a7q$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Użytkownik Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do
    grup
    > dyskusyjnych napisał:b5p846$2r9$...@g...uci.agh.edu.pl...
    > ciezko...
    >
    > a dlaczego zakładasz,że potrzebuje takiej pomocy ? moze jest uodporniona?
    > ma tylko potrzebe pomocy ...
    > myslisz,że kazdemu potrzebna taka terapia? ja tak nie uważam ...

    Mysle, ze nie kazdemu jest potrzebna..i tu ie chodzi o jakas terapie...
    Ale rozmowa taka nikomu nie zaszkodzi i jest bezplatna...

    Mysle, ze NIE chodzi o to, by "ubezwlasnowolnic starych"
    i poddac ich leczeniu przymusowemu i by za miesiac wszystko
    "wrocilo do normy". Alkoholizm to choroba uerzajaca w cala rodzine..
    dobrze byloby, gdyby ktos z "niezaatakowanej" czesci rodziny
    mial kontakt z poradnia...to moze pomoc rozwiazac problem.

    Glownie chodzi o to, ze rodzina ma zakodowane, ze trzeba "pomoc choremu".
    To wbrew pozorom prowadzi na manowce.....

    no ale to zupelnie inny temat...

    Boguslaw