  • Data: 2011-01-12 13:21:10
    Temat: Re: alkohol na kredyt - orzecznictwo
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12-01-2011 13:52, Liwiusz pisze:

    > Pomyłka - konsumenckim.

    Ale poczytałeś, co to jest kredyt kupiecki, dlaczego do jego udzielenia
    nie trzeba być bankiem i że z kredytem konsumenckim ma wspólny jedynie
    pierwszy człon nazwy?

    Bo mvoicem trafnie zakwalifikował zakup "na krechę" jako kredyt KUPIECKI
    właśnie (zwany też kiedyś kredytem towarowym).

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813