  • Data: 2011-01-12 14:26:37
    Temat: Re: alkohol na kredyt - orzecznictwo
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-12 15:19, Maddy pisze:

    > A jest jakiś przepis określający, czym jest obiad?

    A musi być?

    Jakby był przepis zakazujący jedzenia obiadów, to definicja powinna być,
    bo dla jednego w południe będzie obiad, a dla drugiego drugie śniadanie.

    Jeśli nie będzie definicji, to stworzy się ona na podstawie orzeczeń sądów.

    I o to właśnie w tym wątku pytałem.

    > Ależ jest definicja.
    > Znalazłam kilka i to niesprzecznych, wpisując w googla "kredyt kupiecki".

    Biorąc pierwsze z brzegu http://kredyty-finanse.eu/kredyt-kupiecki, czy
    http://www.kredyt-kupiecki.com.pl/ od razu można wykluczyć kredyt
    kupiecki w relacji sklep monopolowy - konsument.

    --
    Liwiusz