  • Data: 2005-10-24 12:18:23
    Temat: Re: alimenty - prosba o opinie
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Straszliwie mieszasz. Przede wszystkim nie przyjmujesz do wiadomości, że
    > mnie interesuję potrzeby dziecka, a nie matki.

    nie mieszam, pytam CI ejako kobiete, sad uznal ze 50 tys starczy, on zarabia
    100 mln,
    ty jako "przegrana" matka co dalej robisz? Nie potrafisz na proste pytanie
    odpowiedziec?

    > Właśnie to jest obsesja.
    > Ile znasz takich matek?
    > Bo ja nie znam żadnej.

    to otworz oczy.
    (najlepiej zacznij od archiwum grupy, haslo alimenty)

    > Po drugie, doszukujesz się takiego myślenia nawet u mnie. Obsesja.

    nie obsesja, a chec poznania Twojej opini jako kobiety, nie prawnika,

    P.