  • Data: 2008-10-07 06:34:02
    Temat: Re: alimenty - prawo jazdy
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 06 październik 2008 22:47
    > (autor SlawcioD
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <gcdtgh$nt3$2@news.onet.pl>):

    > przed plonkiem powiem tylko, że mi ciebie żal dresiku z gumą na
    > instrumencie. Nie potrafisz skapować najprościejszych życiowych spraw.
    > Dżastina je przynajmniej kapuje, choć jako baba będzie walczyła o swoje...
    > A ty jesteś równie głupawy, co kolega sznycel.

    poziom Twojej wypowiedzi potwierdzil moja teorie - dziecko nerwozdrady.

    moj ojciec na mnie nie placi od 10lat, ma tez w glebokim powazaniu,
    wychowywanie syna (jakis z niego nieudacznik zyciowy - ani nie potrafi
    placic tych paru groszy, ani nie potrafi sie ze mna skontaktowac.
    uprzedzajac - moja matka nigdy mu nie zakazala widywania sie ze mna -
    poprostu on nigdy nie potrafil byc mezczyzna i ojcem). jak brakowalo mi
    i mojej mamie na zycie to po nocach siedzialem i razem z matka robilismy
    woreczki do odkurzaczy (takie papierowe) - bo mojemu staremu sie nie
    chcialo placic 240pln. ale to dla Ciebie za trudne do skumania - mamusia
    i tatus Ci wszystko pod dupe... znaczy sie pod nos podsuwali i trudno Ci
    skapowac ze moze byc inaczej...

    pozdrawiam
    SlawcioD