  • Data: 2003-01-12 15:23:55
    Temat: Re: alimenty na dziecko
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "piort" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Łapanie spędzających wakacje chłopaków, po
    > uprzednim wybadaniu ich aktualnych i potencjanych możliwości finansowych,
    > jest nagminnym zajęciem dziewczyn nudzących się i nie mających perspektyw
    > małych, bezrobotnych miasteczek i osad.

    Heh, jak już napisalam w innym poscie - tego nie wiesz - skąd zalożenie, ze
    ona jest z malego miasteczka i w ten sposob sie próbuje ustawic? Pomysl mało
    skuteczny moim zdaniem, a w warunkach prowincji nader kłopotliwy bo tam
    hasło "co ludzie powiedzą" ma ciągle znaczenie. W duzym miescie samotna
    matka jest bardziej anonimowa, w malych miasteczkach i wsiach narażona jest
    na większe odium społeczne.

    Skądinąd muszę Ci powiedzieć, ze z autopsji znam sytuację - 18 latek poznaje
    starsza od siebie o 10 lat kobietę. Ona jest z wielkiego miasta, on z
    mniejszego - wybucha wielka miłosc - jak wielka - niech swiadczy fakt, ze po
    6 tygodniach znajomosci on się jej oswiadcza a ona sie zgadza. Chłopak jest
    jedynakiem, pochodzi z szanowanej prawniczej rodziny, bardzo zamożnej - ona
    zaś jest typowym "gołodupcem":-)) Ona proponuje spisanie intercyzy
    przedmałzenskiej aby nikt nie zarzucił jej, ze próbuje sie jak Ty to piszesz
    "ustawic sie" - ale odrzucają ten pomysł jako absurdalni rodzice
    narzeczonego. Parka uprawia seks przed slubem - ba - planują nawet dziecko i
    rzeczywiscie dziewczyna zachodzi w ciąze - w dalszym ciagu nie mówia o
    slubie bo nie jest on im do niczego potrzebny - w koncu biorą go tylko z
    powodów formalnych. Ciekawe czy Twoim zdaniem ta kobieta, wychodząc za maż
    za chlopaka majętnego, młodszego od siebie o 10 lat, "wrobiła" go aby się
    ustawic? Bardzo mnie interesuje Twoje zdanie w tej kwestii albowiem opisana
    historia tyczy się mnie personalnie:-)))))

    HaNkA CiĄzArOoFkA