  • Data: 2011-10-18 18:28:21
    Temat: Re: akwizytor naciągacz i prawo do odstąpienia od umowy
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-18 16:37, Mamut pisze:
    > Witam
    > Mojego ojca naciągnął podczas nieobecności innych domowników akwizytor
    > na zakup i montaż czujnika tlenku węgla.

    Okolice trójmiasta?

    Kiedyś mu otworzyłem i zachowywał się przedziwnie - ja odebrałem go jako
    naćpanego ze słowotokiem i gonitwą myśli, zachowującego się po prostu
    dziwnie. Być może to jakieś uczone techniki manipulacji :)

    Sporo o nim można przeczytać na lokalnych forach - jest wielu
    poszkodowanych, szukali tej firmy i nic.

    Jak to ten sam to po prostu zapomnij o tej kasie - firma nie istnieje,
    pod adresem z pieczątki w jakiejś tam wsi ponoć jest tylko pole,
    nazwisko właściciela firmy jest zmyślone.

    Natomiast kopara mi opadła jak okazało się, że wielu sąsiadów zapłaciło
    mu od 100 do kilkuset złotych zaliczki za czujniki dymu.
    Oczywiście nigdy nikt z czujnikami (ani po resztę kwoty) się nie pojawił.

    Potem gazownia wywieszała nawet ostrzeżenia przed oszustem.

    Sprawa o tyle dziwna, że przy cenach hurtowych takich czujników rzędu
    20zł, to mając takie gadane, gość mógłby w miarę uczciwie robić interes
    życia po prostu sprzedając takie czujniki. No ale widać że woli tak.