  • Data: 2014-06-28 20:37:07
    Temat: Re: afera podsluchowa - wizyta we wprost
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 26 Jun 2014, hiqi wrote:

    > rutynowych czy zadaniowych? :D

    Hm... trudno mi się odnieść, ale sądząc z opisów wygląda tak, że zdarzały
    się "wytyczne", powodujące iż wiele skarbówek w różnych miejscach wpadało
    na podobny pomysł, np. aby kazać podatnikom składać zestawienie własnych
    *wydatków*.
    Nie mam pojęcia czy to mogły być "wytyczne" służbowe czy np. jakiś skutek
    szkoleń (być może o ponadregionalnym zasięgu), ale okresami o pewnych
    zachowaniach, na które "paragraf" trudno znaleźć, dawało się poczytać
    w różnych miejscach (w postaci artykułów w prasie na przykład).

    pzdr, Gotfryd