  • Data: 2014-06-30 08:55:37
    Temat: Re: afera podsluchowa - wizyta we wprost
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 28 Jun 2014, hiqi wrote:

    > znaczy czego? poniedzialek - serek, ogorek, wodka, bilet do kina, wtorek -
    > kilo schabu, ...
    >
    > ?

    Być może zadowalali się "tydzień pierwszy - 300zł na życie".
    Celem było oczywiście wyłapanie "nieprzeciętnych" wydatków, typu "w lutym
    odkurzacz wodny, w marcu plazma 52 cale" i podsumowanie za całokształt.
    Jak kto woli - wykazanie, że podatnik wydawał na tyle dużo, że nie mógł
    z wykazanych zarobków odłożyć np. na nowe auto.
    Niby zarobić i oszczędnie żyjąc mógł, ale jak się policzy co nakupował
    zbytków i przehulał to braknie :P

    pzdr, Gotfryd