  • Data: 2020-11-10 11:46:30
    Temat: Re: "adwokat" zagubił dokument
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-11-2020 o 11:29, _Master_ pisze:
    > jeśli nie rozumiesz słowa pisanego że przez
    > zaniedbani/zgubienie/niedostarczenie pisma które miał adwokat sprawa
    > została UMORZONA
    >
    > To nie porozmawiamy.
    > Za dużo się domyślasz albo mącisz albo tendencyjnie bronisz PARTACZA

    Ale wiesz jest taki problem, jak ktos mi powie, że ma krzywo czapkę
    założoną, to mogę zignorować, ale jeśli takich osób znajdzie się wiele,
    to jednak sprawdzę przed lustrem, czy się nie mylę zamiast iść w zaparte.

    Odpowiadały Tobie w ten sam sposób osoby, które normalnie tu toczą
    dyskusje nie zgadzając się w wielu kwestiach ze sobą, tu jednak są
    zgodni. Piszesz to co Tobie się możliwe wydaje, ale to prawdopodobnie
    Tobie się tylko wydaje, bo nie ma prawniczej logiki w tym. Możliwe, że
    powinieneś mieć roszczenia do adwokata, ale musiałbyś najpierw
    przedstawić sprawę faktyczną, a nie to co się Tobie wydaje.

    --
    http://zrzeda.pl