  • Data: 2020-11-09 12:51:17
    Temat: Re: "adwokat" zagubił dokument
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.11.2020 o 11:33, Liwiusz pisze:

    > Ale, oczywiście, co do konkretów można by się zastanawiać dopiero po
    > obiektywnym zapoznaniu się ze sprawą. Ja się odniosłem tylko do tego,
    > o co autor pyta, czyli czy i na ile adwokat może odpowiadać za
    > zgubienie odpisu stwierdzenia nabycia spadku.

    Autor pytania, to tak "cedzi" informacje, że ja przynajmniej nie za
    bardzo rozumiem, o co pyta. Początkowo sądziłem, że prawnik zgubił jakiś
    istotny i niemożliwy do odzyskania dokument. Powiedzmy odręczny
    testament, weksel.

    Teraz nagle widzę, że to jakiś odpis aktu notarialnego. No to po
    pierwsze, jeśli to polski dokument, to raczej zgubić go się nie da,
    bowiem przechowuje go notariusz, a stronom odpisy wydaje. Po za tym
    wątpię, by sąd nie zareagował na brak dokumentu na który powołują się
    strony i nie pouczył, że potrzebuje ów dokment wyznaczając dodatkowy
    termin.

    --
    Robert Tomasik