  • Data: 2020-10-29 16:51:47
    Temat: Re: aborcja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wiesiaczek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 29.10.2020 o 14:50, Kviat pisze:

    >Oczywiście.
    >KRLD jest państwem suwerennym i niezależnym, a to m.in. jego zasługa.
    >USA czują respekt, bo KRLD jest też mocarstwem atomowym i żaden
    >usraniec im nie podskoczy.

    Aby na pewno ?
    Bo plotki rozne kraza - maja, albo nie maja.
    Tak czy inaczej - USA by ich mogly rakietami skasowac, a oni na razie
    nic USA nie zrobia na taki dystans.

    >Ludzie mają gdzie mieszkać, co jeść, kraj jest cywilizacyjnie
    >rozwinięty.
    >To mało?

    Aby na pewno maja gdzie mieszkac i jesc ?

    No i w swojej cywilizacji maja az dwie fryzury do wyboru ...

    >Dobry gospodarz?

    A sprobuj powiedziec, ze niedobry :-)

    >Pokaż mi zadowolonego Polaka.

    35 mln ? Bo reszta w Londynie .

    >Bzdura! Można powiedzieć, że jest odwrotnie.
    >To w Polsce wszyscy uwierzyli, że każdy może zostać kapitalistą i żyć
    >jak w "Dynastii". Rozejrzyj się, co ich spotkało.

    Mowisz, ze lepiej w Korei - miska ryzu sie nalezy ?

    >Owszem, Niemcy chętnie pozbyli się swoich starych aut, przez co
    >zadowolenie polskiego chłopa wzrosło, ale czy o to chodziło?
    >Ten sprowadzony złom kosztował nasz kraj utratę suwerenności,
    >pozbycie się wszystkich środków produkcji, fabryk, usług etc.

    Nic z tych rzeczy.
    Owszem, mozna bylo suwerennie nalozyc wysokie cla na niemiecki zlom,
    Niemcow to w zasadzie nie interesuje, a rodacy ... jak myslisz -
    jezdziliby rowerami chinskimi, czy popierali krajowy przemysl
    samochodowy ?
    Tylko jaki, bo Daewoo padlo ...

    Natomiast owszem - pozbylismy sie troche suwerennosci w zamian za
    mozliwosc pracy za granica i np autostrady.

    Ja tam wole, zeby w kraju byly autostrady, niz wysokie cla na
    niemieckie stare samochody :-)

    >Pozbyliśmy się własnej armii, prasy, szkół...
    >Krótko mówiąc sprzedaliśmy kraj jak murzyni, za świecidełka!

    Zaraz zaraz. Szkoly nadal mamy, zreszta moga sie starac o unijne
    dotacje.
    Wojsko ... cos tam mamy, a chcesz placic na to wojsko ?

    Prasa ... Trybuna Ludu? Sama padla.

    Owszem, pozbylismy sie sporej czesci przemyslu ... ale z czego bys
    emerytow utrzymal ?
    I z czego bys ten tzw przemysl utrzymal - bo na granicy upadku byl :-)

    >Za to ostatnio czytałem o "niewolnikach" budujących piramidy w
    >Egipcie.
    >Okazało się, że korzystając z pracy niewolniczej niczego by nie
    >zbudowali. To byli robotnicy, którzy pracowali dobrowolnie na
    >porządnych warunkach socjalnych i traktowali tę pracę jako
    >wyróżnienie. Mogli utrzymać rodziny i mieli stabilne życie przez,
    >powiedzmy, 20 lat.

    Taa, a jako to w Korei?
    No moga utrzymac rodzine, ale czy aby na pewno nie jest to system
    niewolniczy ?

    J.