  • Data: 2006-04-04 19:02:38
    Temat: Re: abonament tvp
    Od: Franek <...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Bredzisz.
    >
    > Za telewizor "abonament" zapłacisz nawet, jak sobie stoi nieużywany.
    >
    > Trzeba być elektoratem LPR, żeby nabrać się na słowo "abonament" i nie
    > dostrzec, że tak na prawdę to jest PODATEK (od luksusu posiadania
    > odbiornika TV).
    Jak stoi sobie nieużywany to wyrejestruj telewizor i wówczas nie
    będziesz płacił abonamentu. Zatelefonuj na pocztę to się dowiesz kto
    bredzi. Nie jestem zwolennikiem abonamentów, jest to twór anachroniczny
    i nie ma racji bytu. ,,Komórki" to zrozumiały dlatego jest tak dużo
    zwolenników karty np.tak tak nad czym Tepsa ubolewa niestety, bo ubywa
    jej klientów.