  • Data: 2003-08-16 22:37:35
    Temat: Re: abonament RTV w PIT
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A mądrzej jest teraz? Czyli płaci jakiś tam procent obywateli. I płacą za
    siebie i innych, bo nikt nie kontroluje tego, kto płaci, a kto nie. Jeśli
    telewizja ma być publiczna, to niech będzie finansowana ze środków
    publicznych. A jak nie, to niech to wszystko sprywatyzują i tyle. Będą się
    utrzymywali z reklam.

    W ogóle podatki, to czyste s... idąc Twoim tokiem rozumowania. Dla czego ja
    mam więcej płacić, niż ten co mniej zarabia? To nie moja wina, że on mniej
    zarabia. Po za tym ja jestem zdrowy i nie byłem u lekarza z 10 lat. To dla
    czego mam płacić ubezpieczenie zdrowotne?

    Uważam, że tę opłatę trzeba wliczyć w podatek, bo spadną koszty jej
    zbierania i wzrośnie ściągalność, a więc tym samym konieczny podatek
    znacznie się zmniejszy i tyle.