  • Data: 2005-01-08 11:01:45
    Temat: Re: abonament RTV...
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/8/2005 7:44 AM, Andrzej Lawa wrote:

    > To nie jest żaden abonament, tylko cholerny, złodziejski haracz - albo
    > (jak ktoś woli delikatniej) podatek od luksusu posiadania odbiornika RTV.
    >
    > Haracz obejmuje urządzenia zdolne do _natychmiastowego_ odbioru [...]

    Własnie oglądam program z tzw. misją - i bynajmniej nie jest to program
    opłacany z abonamentu - tak mnie natchnęło, że napisałem ustawę
    "abonamentową":

    Art.1. Kto pobiera abonament radiowy lub telewizyjny lub inna opłatę o
    podobnym charakterze podlega karze więzienia do lat 25 i karze grzywny w
    wysokości dziesięciu sum bilansowych podmiotu, na rzecz którego powyższą
    opłatę pobrał, pobierał lub usiłował pobierać lub pobrać.

    Wystarczy przegłosować - podnosimy rekę, naciskamy przycisk.

    pzdr: Catbert