    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: abo czyli dzieki panie premierze
    Date: Fri, 19 Jul 2013 15:00:29 +0000 (UTC)
    <ks16ft$apm$1@node2.news.atman.pl> <ks1bi6$fng$1@node2.news.atman.pl>
    <ks1lh5$pd1$2@node2.news.atman.pl>
    <51e46342$0$1261$65785112@news.neostrada.pl>
    <ks2pol$uts$1@node1.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <ks32t7$2fe$2@node2.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <ks3a05$9i9$1@node2.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <ks3dsf$d5p$1@node2.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <ks5eg4$k6s$1@node1.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <ks5ivm$omj$1@node1.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <ks83s5$qp6$1@node2.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <ks8m3c$s5o$1@node1.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <ksaom1$cb3$1@node2.news.atman.pl>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Może. Ale osobiście nie znam nikogo, kto by miał z tym "abonamentem"
    > jakiś problem mający jakikolwiek wpływ na głosowanie - i generalnie
    > zrzędzenie słyszę tylko ze strony zatwardziałych "moherów".

    A ja znam.

    > W mojej ocenie - ze strony ludzi, którzy i tak wiernie głosują na
    > konkurencję. Oczywiście mogę się mylić, ale z moich obserwacji tak
    > wynika ;)

    Mylisz sie.

    > [ciach]

    > Ale to już NTG.
    > [ciach]

    > Meh, generalnie rzadko kiedy zdecydowana przewaga jakiegoś ugrupowania
    > politycznego utrzymuje się dłużej jak dwie kadencje.

    No i?
    Utrzymywałaby się dłuzej gdyby nie takie głupie błędy.

    > [ciach]

    > A jak się nazywa niniejsza grupa dyskusyjna? Odczucia? Czy prawo?

    Przepraszam, nie potrafię patrzec na problem tak jednowatkowo, jakbym miał
    klapki na oczach.

    > [ciach]

    > Ach, ale to że jest to proste i szybkie to twoje założenie. Generalnie
    > w każdej rozbudowanej administracji likwidacja czegokolwiek, co
    > istnieje "od lat" nie jest ani prosta, ani szybka.

    Ogolniki. Konkrety proszę.

    > [ciach]

    > A niniejsza grupa jest o...?

    Życiu...?

    > Z powodu inherentnych cech każdej rozbudowanej administracji.
    > Likwidacja czegokolwiek jest wielokrotnie trudniejsza od wprowadzenia
    > tego czegoś.

    Konkrety. Poproszę konkrety an ie przeczucią, że pewnie by sie nie udało,
    bo administracja przeciwdziała wszelkim takim zmianom.

    > Swoją drogą polecam serię "Yes, minister!". To komedia, ale nawet
    > Żelazna Dama była pod wrażeniem, jak dużo w tej serii rzeczywistości.

    > No to co napisałeś.

    > Ale tylko przez swoją głupotę. Intencją ich było niezapłacenie.

    Pomijam powody, bo moga być dla każdego inne.
    Prawda jest jednak taka, ze ci co wyrejestrowali a mają są nieuczciwi
    bardziej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć