    Subject: Re: a więc wojna!
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Tue, 16 Jun 2020 23:54:17 +0200

    W dniu 16.06.2020 o 23:31, J.F. pisze:

    > mowisz, ze pismaki klamia i zadnych Czechow nie przeganiali ?

    Pismaki parwdę piszą, jak sie pomylą :-)

    > Bo gdyby wiedzieli, to by chyba cicho siedzeli.

    Osobiście wątpię, by do fotografującego kapliczkę mierzyli. Jesli
    faktycznie mierzyli, to albo po prostu skradający się fotoreporter ich
    wystraszył albo byli przekonani, że reporter przekroczył granicę, bo im
    powiedziano, ze granica biegnie północnym skrajem wsi i byli przekonani,
    że jest ona za kapliczką, a gość przeszedł przez granicę.

    > To niekoniecznie fotka tego specjalisty.

    Na fotce widać naszych żołnierzy. Sądzisz, że do tej odleglej o 10
    kilometrów od najbliższej miejscowości kapliczki całe rzesze fotografów
    biegają?

    > Albo juz go pogonili, to im zrobil jak umial.

    To prędzej, ale widać niespecjalnie si przestraszył ich, że zamiast
    uciekać podchody uprawiał.

    > A to nie jest fotka z tej kapliczki ?

    Chyba nie, bowiem ze zdjęć Google wynika, że pomiędzy kapliczką, a drogą
    nie ma żadnych zarośli. Ale mogę się oczywiście mylić, bo nigdy tam nie
    byłem, a w Google zdjęcia są stare.

    > Czy w słowackim? A to imo duza roznica, jak oni sie dogadywali ...

    W słowackim częściej, tym nie mniej czeskim też. Warunek, ze my mówimy
    po Polsku,a oni po swojemu. Bo niektóre słowa są podobne, ale mają inne
    znaczenie i jak nie wiadomo, w jakim języku mówisz, to dochodzi do
    śmiesznym pomyłek.

    > tak bez powodu by chyba nie wyskoczyl ...

    Wykluczysz?

    > Mnie tam raczej 1982 ciekawi.

    Czemu akurat Stan Wojenny?

    --