  • Data: 2020-06-11 09:05:49
    Temat: Re: a więc wojna!
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.06.2020 o 20:28, nadir pisze:

    > No wybacz, ale zakładam, że nasze wojsko jest tam żeby pilnować granicy.
    > Jeżeli ONI nie wiedzą gdzie przebiega ta granica, to może hodowlą
    > jedwabników powinni się zająć?

    Jeśli chodzi o tą kapliczkę po drugiej stronie (a zapewne tak, bo jak
    posterunek graniczny to przy moście właście), to wychodzi na to, że
    wbili się w sposób oczywisty do czech (no przecież wiadomo która strona
    mostu jest czyja) i siedzieli świadomie na terytorium sąsiada.

    Jedyne co mi przychodzi do głowy, to że jakiś niedorobiony sierżant
    pomylił na mapie drogę z granicą (jak pewien niedorobiony użytkowik
    grupy prawo), a jak mu szweje próbowali wyjaśnieć, to było "morda kurwa
    w kubły i nie bulgotać". No i dalej poszło...

    Ciekawe czy będą konsekwencje, bo pokaz niekompetencji to niesamowity.
    Pomylić się można raz (choć masz rację, że jak pogranicznik nie wie
    gdzie przebiega granica to skrajna kompromitacja). Jak ktoś wyjątkowo
    głupi, to można pomylić się dwa albo trzy razy. Ale żeby trwać w tym
    swoim błędzie mimo, że wszystko mówi, że się po prostu pomyliłeś, to
    trzeba być idiotą.

    PS - a może ktoś gdzieś z kimś się umówił, że rozbiją się u czechów, bo
    u nas mało miejsca. Tylko po tym jak nasi zaczęli borsuczyć to nikt się
    nie chce do takiego gentelmen agreement przyznać?

    --
    Shrek