  • Data: 2023-12-15 08:55:58
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-12-15, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > IMHO to trochę nie tak. Sam jestem ateistą i mi w sumie też ten krzyż
    > dosłownie wisi. Masz dużo racji że go tam być nie powinno. Natomiast
    > wbrew temu co piszesz ten krzyż ma jednak jedną zaletą - że zamiast
    > niego nie wisi półksiężyc:P Kto grał w ciiv5 wie, że zamiast w religię
    > warto iść w naukę i gospodarkę a nawet wojsko, no ale zawsze jakaś się
    > przyplącze:P

    Europa jest zebana. Nie potrafii znaleźć przyzwoitego (złotego?) środka
    mimo, ze wie (przynajmniej niektórzy), że taki istnieje. W Europie jest
    albo poprawność polityczna do wyrzygania albo ekstremizm gett, za
    których powstanie też Europa odpowiada. Ogólnie wiedza przeciętnego
    Europejczyka o społeczeństwach muzułmańskich to wiedza o dżichadzie i
    innych podobnych atrakcjach. Tobie i innym się ten klimat udziela bo nie
    znasz, tak po prostu, zwykłych Muzułmanów, zyjących w krajach o podobnym
    poziomie zamoznosci i edukacji jaki oferuje Polska. Stąd ta fobia, i to
    że wolisz krzyż zamiast półksięzyca. Dla mnie to jeden pies. Niestety,
    nie mam cienia wątpliwości, że polski biedny i niewyedukowany Katolik,
    odpowiednio zmanipulowany przez różnych demagogów i zyjący w jakiś
    bardziej izolowanych społeczeństwach, dopuszczałby się czynów równie
    ciekawych jak ekstremisci islamscy. Znaki tego widać praktycznie
    wszędzie w dzisiejszej Polsce.

    Ale moze masz rację w tym sensie, że skoro jest zebane to trzeba działać
    zgodnie z tym jak jest, a nie z tym jak być powinno. Tylko, że wieszanie
    krzyży w odebaniu nie pomoże.

    --
    Marcin