  • Data: 2023-12-13 16:52:52
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.12.2023 o 13:35, Olin pisze:

    > Nie pytam, czemu nie podpalił krzyża,

    Bo od palenia krzyży są inni w tym przybytku.

    > który bez żadnego trybu wisi na sali sejmowej

    A jaki był tryb wnoszenia świecznika? Zresztą w Knesecie nie brak Gwiazd
    Dawida, a choinki tam nie uświadczysz.

    > ale przy okazji uderzył kobietę i skierował dyszę gaśnicy w jej
    > twarz.

    Gówno prawda, baba się na niego rzuciła, próbowała wyrwać gaśnicę i
    wtedy obydwoje dostali po twarzach. A gdzie drwa rąbią tam wióry lecą.
    Na dodatek to baba kopała Brauna, ale spoko on jej z tego powodu
    procesów nie będzie wytaczał.

    > Możesz być dumny ze swego reprezentanta w parlamencie.

    Ani on mi brat, ani swat. Ale skoro w Sejmie wisi krzyż, a ktoś
    wymyślił, że inne wyznania religijne mogę się też w nim afiszować, to
    nie wiem dlaczego jeszcze posłowie Ramadanu nie obchodzą.
    Jest już w Sejmie kaplica, czas na synagogę i meczet.