  • Data: 2022-12-15 19:45:00
    Temat: Re: a u policjantow
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.12.2022 o 17:21, J.F pisze:

    > MSWiA potwierdza nieoficjalne informacje RMF FM, że gen. Jarosław
    > Szymczyk po eksplozji trafił do szpitala. Jak napisano, doznał lekkich
    > obrażeń i przebywa na obserwacji. Lekko ranny został też cywilny
    > pracownik komendy, który nie był hospitalizowany. Pokrzywdzona została
    > także jeszcze jedna osoba. "

    Miętkie te nasze kulsony - ranny został cywilny cieć i ten wytrwał na
    posterunku a kulsona doszpitala od razu;)

    > Fajne prezenty sobie dają :-)
    > Tylko nie wiem - slaby jakis ten granatnik, czy w sam raz, jesli
    > komendanta uszkodzil przez dwa stropy?

    Eee. To nie cieć z dołu strzelał do komendanta;) Jprdl - nasza
    kulsoneria to mem - menda główna przypadkowo wystrzeliła z granatnika
    swoim w "pomieszczeniu socjalnym". Ciekawe czy kamery działały i bedzie
    na tiktoku i demotach;)

    > "Reporter RMF FM nie uzyskał odpowiedzi na pytania, dlaczego dyżurny
    > komendy nie powiadomił o wybuchu straży pożarnej i dlaczego nie
    > wezwano inspektorów nadzoru budowlanego, by ocenili uszkodzenia dwóch
    > stropów. "

    Dziwne - ciarka zawsze taki był wygadany i zawsze od razu dokładnie
    wiedział co się stało że co prawda policja kogoś zabiła ale winni są
    inni a teraz siedzi cicho jakby mu ktoś granat w dupę wepchnął. Za to
    komendanta to pewnie po wszystkim ciarki przeszły;)

    Ciekawy jestem "rekonstrukcji zdarzen" według naszego speca od
    strzelnictwa w mundurze. I to bez jaj - autentycznie jestem ciekawy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!