  • Data: 2012-04-26 15:42:56
    Temat: Re: Zwrot weksli po skończonej umowie
    Od: "Tomaszek" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jnbguj$d93$1@inews.gazeta.pl...

    > a co im zrobisz jak wypełnią weksel niezgodnie z deklaracją?

    W jakim sensie niezgodnie z deklaracją?
    Wpiszą inną kwotę, niż ta, która wynika z umowy leasingu?
    I co im to da, jeśli jednocześnie mam od nich dokument, z którego wynika, że
    spłacone zostały wszelkie zobowiązania, a tym samym umowa została
    zakończona? Z jakiego tytułu mieliby się domagać realizacji tego weksla,
    skoro jak wół napisano na nim, że dotyczy konkretnej deklaracji, a w samej
    deklaracji jak wół napisano, jakiej dotyczy umowy leasingowej?