eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru/zegarekRe: Zwrot towaru/zegarek
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!mimuw.edu.pl!news.mi
    muw.edu.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: "Alex" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot towaru/zegarek
    Date: Tue, 17 Dec 2002 22:24:51 +0100
    Organization: Netia Telekom S.A.
    Lines: 38
    Message-ID: <8...@t...tvtom.pl>
    References: <atnvtg$5cp$1@news.atman.pl> <5...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: tvt1.tvtom.pl
    X-Trace: nefryt.internetia.pl 1040160323 8785 62.148.85.165 (17 Dec 2002 21:25:23
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Dec 2002 21:25:23 +0000 (UTC)
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:119271
    [ ukryj nagłówki ]

    > Nie istnieje podstawa prawna która reguluje zwrot towaru niewadliwego
    > zakupionego bezpośrednio w sklepie, ale nie istnieje też przepis, który by
    tego
    > zabraniał. Przyjęcie towaru z powrotem, jest dobrą wolą sprzedawcy (nie
    musi
    > tego robić).

    Wlasnie niedawno przerabialem sytuacje zwroty/wymiany w The Athlete's Foot.
    Wina blednego zakupu lezala po obu stronach. Sprzedawczyni podajac mi kurtke
    nie powiedziala, ze jest rozmiar mniejsza niz taka sama w innym kolorze,
    ktora
    mierzylem wczesniej, wiec nie zmierzylem jej zbyt dokladnie. Przy kasie juz
    sie
    zorientowalem, ze jest to mniejszy rozmiar, ale pomyslalem, ze skoro ja
    mierzylem
    to jest OK. Nie bylo, rekawy byly w sam raz, ale po zapieciu okazala sie za
    waska.
    Chcialem wymienic na wiekszy rozmiar, ale nie bylo ani w tym ani w innych
    sklepach
    tej sieci. Nie chcieli mi zrwrocic pieniedzy, a nawet chcieli mi wymienic na
    XL z metka
    z L. Sprzedawca nie wykazal dobrej woli i nie zgodzil sie na zwrot
    (dzwonilem do szefa).
    W koncu wymienilem na inna kurtke.

    Dzis w sklepach w ktorych bylem pytalem o mozliwosc zwrotu towaru.
    Nigdzie sie nie zgadzali, jedynie w "Zibi" (z zegarkami wlasnie) pan
    zaproponowal,
    ze moze sprzedac na probe, na przyklad na jeden dzien, jesli mi sie spodoba
    to
    wtedy wystawia paragon. Teraz na dzien dobry sie pytam o mozliwosc zwrotu
    albo zakupu na probe. Nigdy nic nie wiadomo. Moim zdaniem powinna byc
    mozliwosc zwrotu towaru przynajmniej w ciagu 24 godzin od daty zakupu.
    Wychodzi na to, ze hipermarkety sa fajne bo mozna zwracac towar :)

    Alex


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1