eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru do sklepuRe: Zwrot towaru do sklepu
  • Date: Mon, 07 Jul 2008 14:25:22 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.14 (X11/20080421)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot towaru do sklepu
    References: <g4sota$qb0$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <g4sota$qb0$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <i...@n...lechistan.com>
    NNTP-Posting-Host: 213.169.107.101
    X-Trace: news.home.net.pl 1215433995 213.169.107.101 (7 Jul 2008 14:33:15 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 14
    X-Authenticated-User: a...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:542216
    [ ukryj nagłówki ]

    aja74 pisze:
    > Witam,
    > Niedawno kupilem z markecie pokojowa antene telewizyjna. Dowiadywalem sie w
    > POK czy mozliwy bedzie zwrot w przypadku zlego odbioru sygnalu i powiedziano
    > mi ze do 5 dni. Zakupu dokonalem 12 czerwca, zwrocic chcialem 17 czerwca i w
    > POK powiedziano mi ze nie ma takiej mozliwosci gdyz przekroczylem termin 5
    > dni. Wg ich interpretacji 5 dni minelo 16 czerwca to zaczalem sie klucic z

    Sklep nie ma żadnego obowiązku przyjmować zwrotów towarów z powodu
    widzimisię klienta lub innych czynników nie związanych z np.
    niezgodności towaru z umową.

    Sprzęt jako taki jest sprawny, obietnicy możliwości zwrócenia nie masz
    na piśmie (więc jej nie udowodnisz)... Prawnie możesz im nafiukać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1