  • Data: 2007-05-06 11:46:19
    Temat: Re: Zwrot towaru bez podania przyczyny.. [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f1kcte$rh6$1@inews.gazeta.pl krys <k...@p...onet.pl>
    pisze:

    > No cóz, mi tam też kalafiorem zwisa, jaką sobie opinię swoim zachowaniem
    > wystawiasz.
    Dbam o swoją opinię, ale nie u wszystkich i nie u byle kogo. Nie ma sensu
    przejmowanie się każdym kto myśli, że ma jakieś zdanie i wydaje mu się, że
    jest istotny. Ograniczam zatem swoje starania do bardzo wąskiej grupy ludzi,
    których cenię i szanuję za rozum, charakter, postawę. Ludzi, którzy są dla
    mnie w jakiejś mierze/dziedzinie autorytetami.
    Ty robisz inaczej? Zabiegasz, żeby cię wszyscy lubili?

    > No, to nie życzę Ci, żebyś z takimi epitetami wyskoczył do swoich
    > uczniów ( zakładając, że są nieletni) i trafił na taką matkę jak ja -
    > przekonałbyś się, że pewien poziom kultury w relacjach międzyludzkich
    > może być jednak wymagany.
    Mylisz się co do swoich możliwości jako rodzica - wierz mi.
    Nonsensowne mamuśki (tatuśków też) dyscyplinuje się szybko i zdecydowanie, a
    ich wyskoki i zapędy pacyfikuje na wstępie. To prosta sprawa (przynajmniej
    dla mnie, ale ja mam bardzo ubogą praktykę w prostowaniu fochów rodziców).
    W kontaktach międzyludzkich konieczny jest przede wszystkim (IMO) pewien
    poziom inteligencji zapewniającej wzajemne zrozumienie i dystans.
    Przemyślenie tego szczególnie ci polecam.
    W moim przekonaniu przedkładanie formy nad treść w zasadzie dyskwalifikuje
    interlokutora jako wartego dyskusji.

    --
    Jotte