    From: Tiamat <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot towaru bez podania przyczyny. A praktyka
    Date: Thu, 13 Dec 2007 05:00:47 -0800 (PST)

    On 13 Gru, 13:37, "Player" <p...@n...pl>
    wrote:

    > przy wyborze monitora dla siebie tez stosowałem metodę "na zwrot" :) nie
    > było zadnych problemów, uzywałem przez kilka dni i zwracałem, ale:
    >
    > -nigdy nie rozpakowywałem zadnych folii znajdujących się w komplecie (kable
    > stosowałem swoje)
    > -obchodziłem się z monitorem delikatnie aby nie nosił sladów uzytkowania
    >
    > kupowałem w sirius, apollo, morele i inne
    >
    > było z 10 roznych monitorów :)
    >
    > W Twoim przypadku moze być problem bo drogi nietypowy monitor będzie z
    > pewnością sprowadzany na zamówienie...

    Dokladnie o to chodzi. Tego monitora nie ma u mnie w miescie zaden
    sklep, bo nie jest to monitorek dla zwyklego zjadacza chleba.
    Ale jaka to dla mnie roznica czy sklep to ma na stanie czy musi
    sprowadzic, koszta poniesie sklep. Czy tez w zwiazku z tym cos sie
    zmienia w tym prawie?.
    Oczywiscie jak sie kontaktowalem z jednym z poznanskich sklepow w
    ogole nie wspomnial o prawie z 2 marca 2000, tylko od razu wyskoczyl z
    800 zl.

    Najlepiej w takim razie zamowic i odeslac. Powiedz mi jeszcze jak to
    jest z kosztami przesylki ?. Wysylasz na ich koszt i czy kupujac przez
    internetu trzeba podpisywac jakas dodatkowa umowie, czy jest to juz
    automatycznie zawarte?.