  • Data: 2010-12-30 13:16:58
    Temat: Re: Zwrot towaru bez podania przyczyny..
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Fasooolka napisał:

    > Witam,
    > Mam pytanie odnosnie owych tabliczek \"zwrotów nie przyjmujemy\". Obiło mi się o
    uszy, że jeśli nie ma przy kasie takiej tabliczki, to sprzedający ma obowiązek
    przyjąć zwrot. Czy to prawda? Jeśli tak, to gdzie znajdę do tego podstawę prawną?

    w obecnie obowiązującym prawie w Polsce takiego obowiązku nie ma więc go
    i nie znajdziesz, znajdziesz tylko o takim prawie przy zakupach "na
    odległość"