eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru bez podania przyczyny.. › Re: Zwrot towaru bez podania przyczyny..
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!ne
    ws
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot towaru bez podania przyczyny..
    Date: Mon, 7 May 2007 13:14:21 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 15
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <d...@z...router>
    References: <f1fhuk$alg$1@node1.news.atman.pl> <f1flg3$buv$1@news.dialog.net.pl>
    <1nvyiens88lgh$.ahz6j5tr7inr$.dlg@40tude.net>
    <f1frtf$ob5$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <1...@4...net>
    <f1g1mj$lbi$1@news.dialog.net.pl> <f1hfdt$mt4$5@news.onet.pl>
    <f1k01l$lqj$1@inews.gazeta.pl> <f1kb6k$vi0$2@news.onet.pl>
    <f1kckk$q3f$1@inews.gazeta.pl> <f1kd6o$gnk$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <f1kd7u$rh6$2@inews.gazeta.pl> <f1kg8u$s8s$2@atlantis.news.tpi.pl>
    <f1khd9$d1l$1@inews.gazeta.pl> <f1kium$7l0$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <g...@z...router> <f1kl4p$d9i$2@atlantis.news.tpi.pl>
    <f1l9sa$c16$2@inews.gazeta.pl> <f1lafa$35b$3@nemesis.news.tpi.pl>
    <f1lcaa$o98$1@inews.gazeta.pl> <f1lctb$bot$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <8...@z...router> <f1mba4$939$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm152.omega227.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1178514579 10441 218.186.227.152 (7 May 2007 05:09:39 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 7 May 2007 05:09:39 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:460105
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 07.05.2007 Johnson <j...@n...pl> napisał/a:
    > Marcin Debowski pisze:
    >> Przecież kupujący tę rzecz wcześniej odebrał a to o czym teraz mówimy to o
    >> ponownym przytarganiu towaru bez związku z wcześniejszą umową lub w ramach
    >> procesu reklamacyjnego.
    > Nie, ty tak to interpretujesz. Ja interpretuje to inaczej ...
    > Ile rzecz muszę trzymać, by była już "odebrana", czy wystarczy że z
    > rzeczą wyjdę za drzwi sklepu, a następnie wróce i zostawię ją na ladzie?

    Zapewne pomoże tu zdrowy rozsądek, na który tak często lubisz się
    powoływać. W znakomitej wiekszości przypadków będzie to moment wydania
    towaru, który ma zresztą określone konsekwencje prawne.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1