  • Data: 2002-08-11 14:26:29
    Temat: Re: Zwrot kosztów świadka
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcyś" <m...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:aj0s2r$a06$2@news.tpi.pl...

    > Zaskoczona? Przecież to żadna łaska.
    > Może lepiej niech ktoś napisze, gdzie nie zwracają.

    Gorzej jest z biegłymi. Sądy wprawdzie przyznają zarówno wynagrodzenie jak i
    zwrot kosztów podróży (nawet samochodem według kilometrówki) ale żeby to
    dostać do ręki to mogą upłynąć lata.....

    Aby nie być golosłownym - Sąd Rejonowy w Bydgoszczy zalega mi z
    należnościami od ponad roku, a nie są to małe sumy.

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl
    (stare i najnowsze regulaminy NOM tamże do obejrzenia)