  • Data: 2002-08-09 16:53:29
    Temat: Re: Zwrot kosztów świadka
    Od: Marcyś <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:aiujtc$lfn$1@absinth.dialog.net.pl...

    > :-) czyżby ? również może wnieść do sądu o przesuchanie w drodze pomocy
    > sądowej i skarb państwa nie będzie mu zwracał kosztów

    To jest częściej stosowane w toku postępowania
    przygotowawczego (przynajmniej w sprawach karnych).
    Ja pisałem o sytuacji, gdy już świadka jednak wezwano
    do sądu i stawił się ponosząc koszty.
    Należy zresztą zauważyć, że należy się nie tylko zwrot
    kosztów podróży, ale też innych, tj. zwrot utraconego
    zarobku, kosztów pobytu (nocleg).