  • Data: 2006-11-18 13:59:15
    Temat: Re: Zwrot kosztow dojazdu do pracy
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba przedstawiająca się jako *Therain* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > tzn ze moge podatek vat, ktory oplacam za przejazdy odliczyc ?

    A za bilet płacisz podatkiem VAT czy pieniędzmi?!?
    Jeśli jesteś etatowcem możesz to uwzględnić w rocznym picie, w
    sposób określony przepisami ustawy o PIT (do wysokości tam
    określonej). Pracodawca może - całkowicie dobrowolnie - coś Ci
    płacić, podobnie jak może Ci nic nie płacić, jego dobra wola.

    Twoja sytuacja prawna pod względem potencjalnych roszczeń do pracodawcy
    nie różni się niczym wobec mojej. A mam 30 minut spacerkiem do roboty.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||