  • Data: 2003-12-04 12:00:30
    Temat: Re: Zwrot depozytu
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik virgin napisał:

    > Minely dwa miesiace i pieniedzy na koncie jak nie bylo tak nie ma.
    > Nie wiem jak moge te sprawe skutecznie zakonczyc i jakiego moge znalezc
    > HAKA, aby ich przestraszyc?

    1. Jak napisał Robert - możesz udać się na policję i złożyć
    zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa z art. 284 kk.
    2. Niezależnie od powyższego proponuję wysłać wezwanie do zapłaty kwoty
    wraz z odsetkami, od dnia, w którym miał nastąpić zwrot.
    3. Możesz także wystapić do sądu z pozwem o zapłatę tychże kwot.

    pozdrawiam

    marcin

    ps. Wszystkiego Najlepszego dla Małzonki i Ciebie na nowej drodze życia.