  • Data: 2012-01-29 22:22:11
    Temat: Re: Zwrot butelek ... sklep
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jurek W" <j...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    news:jg3cq1$b6b$1@news.dialog.net.pl...
    > Użytkownik "KrisPolska" <n...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Jest to jeden z tematów z którym Ustawodawca nie potrafi sobie poradzić od
    > blisko 70 lat.
    > Cały czas wałkowanie tematów zastępczych, np. aborcja, lustracja.
    > Za PRLu skutecznym było zażądanie książki zażaleń. Kilka razy wpisałem "że
    > butelki przyjęto mi dopiero po zażądaniu książki zażaleń". Nigdy później w
    > tym samym sklepie nie musiałem tego żądania ponawiać.
    > Dzisiaj, mam sklepy wyselekcjonowane i tylko tam robię wszelkie zakupy.
> [...]

    a bo pogadam z wlascicielem jak mnie najdzie na zakup pifka wieczorkiem
    jadac wieczorem do sklepu z punktu X nie z domu nia taszcze butelek po aucie
    by sie walaly
    tez chce byc w miare eco niz napedzac przemysl aluminiowy

    zreszta czy ktos wyliczyl czy kupujac cos w szkle jest sie eco?
    te butelki gdzie ida do mycia czydo przetopu na tluczke i nowe szklo ?